
Λίγο μετά τις 11 το πρωί και αφού είχε αυξηθεί η κίνηση από πολίτες που ήθελαν να μάθουν την... λυπητερή για τον ΕΝΦΙΑ, έπεσε το Taxisnet. '
Πιο σωστά ανέβηκαν τα πρώτα εκκαθαριστικά, αφού όπως μας ενημερώνει η γενική γραμματεία Δημοσίων Εσόδων με την είσοδο στο gsis.gr γίνεται "σταδιακή ανάρτηση πράξεων διοικητικού προσδιορισμού Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (Εν.Φ.Ι.Α.) και αποφάσεων χορήγησης έκπτωσης ή μείωσης του φόρου. Διαδικασία σε εξέλιξη. (Δ.ΗΛΕ.Δ. Γ.Γ.Δ.Ε.)".
Tα προβλήματα στο taxisnet επηρεάζουν και αλλές εφαρμογές ( Φ.Π.Α - Φ.Μ.Υ) με αποτέλεσμα οι επαγγελματίες φοροτέχνες - λογιστές να μην μπορούν να διεκπαιρεώσουν τις φορολογικές υποχρεώσεις φυσικών και νομικών προσώπων οι οποίες την περίοδο του διανύουμε ειναι πάρα πολλές.
Τέλος για ακόμα μία φορά αποδικνύεται ότι το taxisnet δεν "αντέχει" σε συνθήκες υψηλής πίεσης και αποτελεί πάγιο αίτημα του λογιστικού κόσμου η αντικατάσταση του με ένα πρόγραμμα πιο αξιόπιστο και ασφαλές.
Δε βρέθηκαν σχόλια
Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο μόνο αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφείτε ή συνδεθείτε